FANDOM

Szablon:Cytat

Szablon:Infobox character

Postać () —Błąd rozszerzenia cite: Błąd w składni elementu <ref>. Przypisy bez podanej nazwy muszą posiadać treść informacje o postaci.

Osobowość/CharakterEdytuj

Issa to wiecznie wesoła dziewczyna, wszędzie jej pełno, lubi się udzielać w wszelkich projektach i konkursach, uwielbia opowiadać o swoich podróżach. Jest pełna optymizmu i zawsze znajdzie wyjście z sytuacji, nawet jeśli wydaje się, że takiego nie ma, będzie tak dlugo to obmyślać aż wpadnie na pomysł. Niektórzy czasami mają jej dość. Uwielbia historie i filmy romantyczne, ale tylko z szczęśliwym zakończeniem. Jest niezwykle wytrwała w swoich celach. Potrafi zachwycać się najprostszymi rzeczami, tym, zę tak ładnie świeci słońce, że wąłśnie spadł deszcz, że drzewo zaczyna kwitnąć. Jest niezwykle lojalna i nigdy nie wyjawia powierzonych jej sekretów, zawsze dotrzymuje słowa. Wszyscy biorą ją za roztrzepaną i pełną życia, lec ta wbrew pozorom potrafi być poważna i odpowiedzialna. Posiada niezwykłą siłę przekonywania. Nawet jeśli czasami czuje się fatalnie, to nie da tego po sobie poznać. Nie lubi dzielić się z innymi jej problemami nawet jeżeli bardzo jej z nimi ciężko, nie chce zadręczać znajomych swoimi problemami wiedząc, że mają swoje. Jest łatwowierna i naiwna, oraz zawsze przyjmuje przeprosiny, co znaczy także, ze łatwo wybacza, zawsze daje człowiekowi drugą szanse.

WyglądEdytuj

MiraculumEdytuj

KwamiEdytuj

BrońEdytuj

RelacjeEdytuj

ZdolnościEdytuj

CiekawostkiEdytuj

CytatyEdytuj

PrzypisyEdytuj

PrzypisyEdytuj

Special:Randomincategory/Czarny_charakter

Więcej z Fandomu

Losowa wiki